Kabelka Louis Vuitton jako investice

Odmala prohlížím módní časopisy a slintám po luxusních kabelkách Louis Vuitton. Ani jsem pořádně nevěděla jak to jméno přečíst, ale i tak jsem ty kabelky milovala. Tajně jsem si jako malá holka doufala, že jednou bude moje.

Reklamní kampaň Louis Vuitton
Luxusní kabelka zasluhuje luxusní reklamní kampaň – safari a Louis Vuitton. Zdroj: Oficiální FB značky Louis Vuitton.

Svou první „vuittonku“ jsem dostala od manžela k Vánocům před třemi lety. Bylo to jako blesk z čistého nebe. Ježíškovi jsem o ní nenapsala, ani ho nenápadně nevodila okolo. Prostě tam najednou byla s odůvodněním, že si jí zasloužím. A nejlépe tu největší klasiku – Almu v monogramu.

Touto kabelkou začala moje vášeň a posedlost těmi hnědými taškami a krabičkami :) Věřím, že konkrétně Alma mi vydrží skutečně na celý život, protože si nedokážu představit větší klasiku. Hodí se jednoduše ke všemu a pro všechny příležitosti. Věděli jste, že poprvé byla tato kabelka uvedena do prodeje už v roce 1934?

Klasická Neverfull v netradičním pojetí.
Klasická Neverfull v netradičním pojetí. Zdroj: Oficiální FB značky Louis Vuitton.

Netrvalo to dlouho a stránku Louisvuitton.com jsem si přidala do oblíbených a slintala nad jejich produkty čím dál častěji. Sbírka se pomalu začala rozrůstat. Volím spíše klasické modely a barvy, právě pro jejich nadčasovost a ležérní eleganci.

Je mnoho věcí, které mě na Louis Vuitton baví. Od perfektního servisu ve všech obchodech, po nepřekonatelně krásný způsob balení produktů až po samotné nošení. Jedna věc je ale často opomíjená – cenová politika. Nikde na světě nenaleznete outlet Louis Vuitton a nepočítejte se sezónními výprodeji. Vaše kabelka tak má stále stejnou hodnotu, ba dokonce časem i roste. Moje první Alma byla za ty tři roky zdražená dokonce o více než osm tisíc korun. To je ale hezká investice, co říkáte? :)

Reklamní kampaň na cestovní kolekci Louis Vuitton.
Reklamní kampaň na cestovní kolekci Louis Vuitton. Zdroj: Oficiální FB značky Louis Vuitton.

Jakýkoliv produkt si u Louis Vuitton koupíte, nemusíte mít obavu, že v letních výprodejích bude stát polovinu ceny. A to je skvělé, nemyslíte? Z luxusních značek mám moc ráda také Burberry nebo Gucci, ale u těch často spoléhám na outlety nebo sezónní slevy. Samozřejmě kromě těch top kousků, které nejsou jen nějakým sezónním výstřelkem, ale stálou klasikou. Ty ve slevách také nenajdete.

Jsou dva dny do Vánoc, tak jsem zvědavá, jestli se i letos rozroste moje krásná hnědá investiční sbírka ;)

Sdílet na
Facebook

Příhlášení k odběru článků

Když se zde objeví nový článek,
tak vám zašlu e-mail, abyste o něj nepřišli.
Nic víc, nic míň ;)
Děkuji, že jste v tom se mnou. ;)

Přidejte komentář